.........کوچولوی عزیز

آهای آدمها

1390/11/18 1:25
نویسنده : مادر
217 بازدید
اشتراک گذاری

آهای آدمها می دونید زندگی یعنی چی؟

باهم بودن و برای هم تپیدن

ز

 یا بی تفاوت از کنار هم گذشتن شایدم همش کنایه و تکه انداختن  ...

ز

آخه چی بگم    به کی بگم

خسته شدم از دست آدما

 

اصلا درکت نمیکنن   به دادت نمیرسن

فقط عذابت میدن   نیش میزنن  

خلاصه دل میشکنن اونم اساسی

ز

ازتلف کردن عمرم به خدا خسته شدم

یک نفر نیست که ساده دل و صادق باشد

وای! از اینهمه تزویر و ریا خسته شدم

ز

 

 نه زمین جای من ونه آسمان را خواهم

چه بگویم که من از ارض وسما خسته شدم

پاسخ پرسش من را چه کسی خواهد گفت

چرا از همه چیز وهمه جا خسته شدم

ز

تمام لحظه ها منتظرم

دگر از ساعت واز ثانیه ها خسته شدم

ز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله ني ني( آرام)
18 بهمن 90 7:50
سلام مادر ني ني خيلي زيبا مينويسي و احساس لطيف و زيبايي داريد ..... از خدا ميخوام كه ني ني رو بزودي بياره توي بغلت بحق امام زمان.
ela
20 بهمن 90 18:48
salam azizm bi khiali tey kon sanieha daran to ro be nini khishgelet nazdik mikonan