.........کوچولوی عزیز

یا امام زمان بشنو سخنم

1390/11/13 0:19
نویسنده : مادر
153 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر کسی که در مراحل سخت زندگیم همیشه همراه من بوده و مرا یاری رسانده است امشب شب عزیزی است و من هم دلتنگ شما و حاجتمند.

حاجتی که زندگییم متاثر از ان به غم و اندوهی تبدیل شده که یک چشممم را اشک و یک چشمم هم همواره پر از غم ودرد وشک

امام عزیزم میدانم درک این درد و رنج برای شما میسر است میدانم که حاجتمندانی مثل من را با مدد خدا حاجت روا کردید پس چرا من را فراموش کردید .

ني ني شكلك

من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟ اي آنکه در حجابت درياي نور داري، دریایی از حلاوت ،دریایی از برکات. کی میدهی جوابم .کی مددی رسانی بر دل بی توانم .خسته شدم از همه جا .گم کرده ام مسیر را . یا امام زمان درمانده از همه جا .

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي ،فرزندی بر دامنم بزاری

 در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت. دیگر در خوابم هم  نیایی ؟ کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)