.........کوچولوی عزیز

نامه از طرف بابا به خدا

1390/11/10 12:18
نویسنده : مادر
300 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند مهربان و هستی بخش

به نام خدا ، تنها کسی که قادر و توانمند هست

به نام خدا ، تنها کسی که با کوچکترین اراده اش می تواند بزرگترین کارها را انجام دهد

به نام خدا ، به نام خدا ، و باز هم به نام خدا

 

ای خدای بزرگ و مهربان شما را به خدایی و خداوندیتون ، ای خدا به مهربانیتون ، ای خدا به

بخشندگیتون ، ای خدا به بزرگیتون ، ای خدا به مهربانیتون ، ای خدا به گذشتتون ، و ای خدا ای خدا

شما را به تنهاییتون ما را تنها نگذارید ،

 ای خدا واقعا غیر از شما کسی هست که بتونه کمک ما بکنه؟ اصلا این چه سوالیه میپرسم! سوالی که

 خود آدم پاسخش را بدونه که سوال نیست .

خدایا ببخشید که وقتتون را می گیرم ولی می خوام باهاتون صحبت یا بهتر بگم درد و دل یا باز هم

 بهتره بگم می خوام خودم را تو خیالم پیشتون رها کنم تا شما من را در آغوش محبتتون بگیرید و

 همانند یک مادر خوب و دلسوز به من مهربونی کنید . راستش را بخواهید همه میگن شما خیلی

 مهربانید ، من هم میگم ولی تازگی ها فکر می کنم البته خدایی نکرده منظورم این نیست که شما

 مهربون نیستید . نه هستید خیلی هم هستین ولی من فکر می کنم که شما انقدر بنده خوب دارید که

 دیگه وقتش را ندارید که به من نگاه کنید ، شاید با خودتون میگید این که نگاه کردن نداره ، چه برسه

 به نوازش کردن ، و چه برسه کمکش کردن .. ولی نه شما این و نمیگید ولی خدا من میگم می دونم

 نباید بگم ، اصلا حرف اشتباه که گفتن نداره خودم هم می دونم نباید می گفتم ولی اگر حرفام و به شما

 نگم به کی بگم ؟ پس میگم خدا نه من مرد بدی ام و نه همسر بدی دارم به لطف شما که همیشه

 شاکرم ازتون ، خدایا میگن تو وقتی فرزند به کسی میدی عملا برکتشون میدی ، خدایا می گن فرزند

 نزد ما امانتی است از شما، خدا من و همسرم امانت دار خوبی هستیم ، خدا برکتمون بده ، خدایا این

 شب سیاه و سرد را برای ما روزی روشن گرم و پر محبت کن انشالله زیر سایه شما کنار همسرم و

دست در دست فرزندمان. آمین یا رب العالمین

ای خدا به تو پناه میبرم که جز تو خدایی نیست

ایشالله به لطف خدا فرزنددار میشیم واین نامه رو می خونه و مثل بابا و مامانش اونم همیشه از خدا

 می خواد و خدا هم به بزرگی خودش حاجت میده. ای خدا حاجات همه را بهشون بده ای خدای بخشنده

globediverse002.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فهیمه
9 بهمن 90 23:36
با سلام به شما پدر ومادر عزیز مطمئن هستم که می دونید خداوند هیچ وقت محبتش رو از ما دریغ نمیکنه ولی ظرف پذیرش ما کمه و گاهی کم بودن این ظرفیت رو به کم بودن محبت خدا نسبت میدیم قصد نصیحت ندارم ولی خوب است "اعتماد به تقدیر خداوند را از کودکی یکساله بیاموزیم که وقتی او ر ابه هوا می اندازیم می خندد چون اعتماد دارد که دوباره او را در آغوش خواهیم گرفت-کوروش کبیر" از امروز هر بار که پسرم را در آغوش میگیرم و بهش شیر میدم برای شما دو دوست عزیزم دعا می کنم تا خداوند یکی از فرشته های کوچولوش رو برای شما بفرسته و زندگیتون رو سرشار از عشق و محبت و گرمی کنه شما رو به وبلاگ پسرم دعوت می کنم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم
ela
10 بهمن 90 12:40
khodaya del in pedar o madare montazer ro shad kon
الی
17 اسفند 90 16:38
خدای مهربونم این پدر و مادر مهربون رو بیشتر از این منتظر نزار براتون بهترینها رو آرزو دارم عزیزم