.........کوچولوی عزیز

دعا

1391/10/8 23:03
نویسنده : مادر
338 بازدید
اشتراک گذاری

جواب كدام سلامي 
به آفتاب 
از دريچه ي تاريك؟

مرا
تو 
بي سببي 
نيستي 
به راستي 
ای دوستان و یاران من؟ 

 
كلامم از نگاه شما شكل مي بندد 

خوشا آنچه آغاز کرده اید

 
و  پشت ِ‌این فضای مجازی 
فرياد غم زنداني قلبم را که ازادی راطلب میکند 

با دل و  لبان مهربانتان 
همراه باگل سرخ دعایتان به سوی نیک بختی من روانه مي كنید


 
دوستانی چون ستاره
چيزي بدهكار آفتاب نيستند 
ولی نگاه من از پیامهای شما ايمن مي شود ! 
و دلتان 
كبوتر  آشتي ست،شاید هم بسیار شکسته
اما باز به بام ِ‌تلخ سینه من رو کرده است

با اين همه 
چقدر بالا 
چه بلند 
پرواز مي کنی ای فرشته

چه مومنانه نام مرا آواز ميكني

.............................

تقدیم به یاران و دوستان همیشگی من  که برای رسیدن به آرزویم

40 سوره یاسین  هدیه کردند

totalgifs.com meninas gif gif meninacute05_MGanimada.gif


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 22:41
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید