.........کوچولوی عزیز

نامه مامانی که خدا هم خدا کنه بخونه

1390/11/9 22:17
نویسنده : مادر
197 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرزند عزیزم

عزیزم یکساله که منو بابا در انتظار دیدنت لحظه ها رو میشموریم . niniweblog.com

 تا چند ماه پیش که اولین اثار به وجود اومدنت رو احساس  کردم ، وقتی تو بدنم جا گرفتی احساسم تغییر کرد حس اینکه موجودی با بدن من خلق شده حس قشنگی بود شایدم وصف ناشدنی . وقتی سلول هات رو دیدم مثل وروجک ها شناور بودیniniweblog.com قربون شیطونی هات رفتم و اشک ریختم  گویی که تو یه انسان کاملی. اومدی تو دل مامانی  وجودت رو هر روز بیشتر باور میکردم نازت میکردم و برات ارامش ارزو میکردم .

niniweblog.comبابایی هم خیلی مواظب مامانو تو بود ولی نمیدونم چرا  نخواستی به دل مامانت بچسبی ، نمیدونم چرا فکر میکردم بغلم کردی بوت رو استشمام میکردم  فکر میکردم نبض هات رو میشمرم ولی نفهمیدم چرا حلقه محبتت رو ازدورم برداشتی ، دلت برای مامانت نسوخت ، فکر نکردی با حس بودنت عجین شده، فکر نکردی با رفتنت مامانت چقدر اشک میریزه ، دنیا براش تیره و تار میشه .niniweblog.com

عزیزم مامانت قبل تو فکر میکرد  ادم موفقیه هر چی خواسته خدا بهترینش رو داده .

تو با به وجود اومدن و رفتنت تمام ذهنیات مادرت رو ویران کردی دلت نسوخت که نموندی دنیای مامانت رو واژگون کردی .niniweblog.com

 من چی دارم میگم تو که اصلن نمیتونی فکر کنی تو که مغز کوچولوت هنوز شکل نگرفته چه جوری میتونم توقع داشته باشم به فکرم باشی و من رو لبریز شادی کنی .

 ولی مامانی حالا که میخوای بازم شکل بگیری از خدا ، خالق بی همتا و اصلی تو niniweblog.comمی خوام این دفعه به فکر مامان و بابات باشه چون دیگه طاقت دوریت را ندارن . دیگه مامانت نمیتونه اون مسیر سخت را با هزار درد و رنج ، از اول طی کنه .

پس مامان این دفعه که اومدی تو وجودمbab49.gif ترکم نکن سفت بچسب به مامان . مامان هم با تمام وجودش از تو و ارزوهات محافظت می کنه

.niniweblog.com بابا جونت هم از هر دومون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ela
11 بهمن 90 17:32
سلام عزیزم امیدوارم که این بار که نی نی اومد توی دلت سفت ومحکم به دل مهربون مامانش بچسبه امیدوارم که وجود نازنینشو حس کنی وصدای ناز قلبشو بشنویو
nininaz
12 بهمن 90 19:13