.........کوچولوی عزیز

فرزند گلم

1390/11/9 23:03
نویسنده : مادر
230 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اول از هر چیز به نام خدای مهربان که ایشالله با لطفش کاری میکنه که تو دل همسرم تو فرزند گلم قرار بگیری و زندگیمون و شیرین تر کنی . انشالله

niniweblog.com

سلام عزیز دلم

فکر اینکه می خواهیم من و مامانت پدر و مادر بشیم از خوشحالی بدنم و می لرزونه و گاهی وقتها نه بهتر بگم اکثر وقتها وقتی به این فکر فرو میرم واقعا این چهره سختم و می شکونه و باعث میشه یواشکی اشک بریزم آره بابایی همون گریه یعنی گریه کنم niniweblog.com ولی نه اونجور گریه مثل مامانت niniweblog.com آخه مامانت خیلی دل نازکه و زود برات اشکش میاد اونم زیاد و همش تو آرزوی اینه که زود بیای تو دلش . فدای هر دوتون بشم ایشالله که زود میای پیشمون مامانت هم مثل من چشم انتظاره niniweblog.com.

niniweblog.com

بابایی پسر یا دختر خوب گلم . نمی دونی می خوام برات بگم ولی نمی دونم چجوری بگم عزیز دلم بابا خیلی مرد بلند پروازی هست با آرزو های بزرگ بزرگ ، ولی بابا دیگه به غیر از دنیا اومدن تو و سلامتی تو و مامانت از خدا چیزی نمی خواد . ایشالله خدا هم این نامه را که برای تو نوشتم بخونه و تو را زود تر بهمو بده ، دوست دارم عزیزم

بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ela
9 بهمن 90 11:26
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه
امیدوارم شماهم هر چه زودتر طعم شیرین مادر وپدر شدنو بچشین
من می دونم که دیگه زیاد نباید منتظر بمونین
من ایمان دارم که بهار بالاخره برای ما هم می آید.



arezu
9 بهمن 90 12:07
سلام
انشاا... خیلی زودتر از آنچه که فکرشو میکنید نی نی میاد ومامان وباباش رو خوشحال میکنهههههههه